اخبار
موضوعات داغ

ثبت دامنه .COM ارزان 79000 تومان { این یک تبلیغ نیست }

ثب دامنه دات کام ارزان✅بدون نیاز به خرید هاست ✅ مالکیت 100 درصد دامنه ✅ بدون محدودیت ✅پنل اختصاصی ✅ ارازن ترین مرجع ثبت دامنه کام✅

گروه تگرا هاست دامنه دات کام رو با قیمت باورنکردنی 79 هزار تومان ارایه میدهد . علت این کار به وجود آوردن شرایط مناسب برای وب مستر ها جهت داشتن وب سایت با دامنه وزین و زیبای دات کام هست . اما مهمترین مشکل قیمت دامنه دات کام هست  که به خاطر قیمت ارز بسیار بالا رفته است . تگرا هاست با توجه به داشتن شرکای کاری قدرتمند و نمایندگی مستقیم ثبت دامنه این امکان را فراهم کرده که دامنه را با قیمتی باور نکردنی ثبت کنید. و فقط نیاز است برای استفاده از این تخفیف سرویس هاست خود را نیز از ما تهیه کنید

شما کافیست قیمت های دیگر ثبت کننده های دامنه را بررسی کنید تا متوجه ویژه بودن تخفیف ثبت دامنه شوید

ثبت دامنه با تخفیف 100 هزار تومانی

برای استفاده از تخفیف ثبت دامنه هنگام ثبت سفارش باید از کد تخفیف tegrahostcom استفاده نمایید

در حال حاضر دامنه بین المللی عمومی ترین نوع دامنه میباشد که معروف ترین آن ها دامنه COM. میباشد .

همچنین نگران آینده و افزایش قیمت ها  نباشید . تگرا هاست با سرمایه گذاری مستقیم در دامنه تحت هر شرایطی دامنه دات کام را با کمترین قیمت ارایه خواهد داد.

 

دامنه ثبت انتقال
ثبت دامنه همراه با خرید هاست 79000 79000
ثبت دامنه بدون خرید هاست 179000 179000

 

خرید هاست ویندوز ایران                             خرید هاست لینوکس ایران

دامنه com. یک دامنه عمومی است که مخفف کلمه commercial بوده و هر شخص حقیقی یا حقوقی در سطح جهان حق ثبت و استفاده از آن را داشته و در حال حاضر به عنوان یکی از دامنه پرطرفدارو رایج استفاده می‌گردد. مدیریت این دامنه در حال حاضر با شرکت Verisign بوده و تمامی قوانین مربوط به ثبت دامنه COM. را این شرکت وضع می‌نماید. دامنه com. در حال حاضر به طور عمومی استفاده می‌گردد و تمام سایت‌ها با حوزه فعالیت مختلف می‌توانند از آن استفاده نمایند. این دامنه که قدیمی ترین و اولین TLD معرفی شده عمومی است در ژانویه 1985 میلادی توسط ICANN معرفی شد و در حال حاضر بیش از صد میلیون دامنه با این پسوند به ثبت رسیده است.

 

اگرچه در ابتدا دامنه com. برای اهداف تجاری ارائه می‌شد؛ اما با توجه به آزاد بودن ثبت دامنه COM. برای عموم، این دامنه برای مقاصد غیر تجاری نیز استفاده می‌شود. این دامنه محبوب‌ترین دامنه در اینترنت است که سرعت رشد بسیار زیادی دارد، اگر تمایل به نمایش دادن تجارت و بیزینس خود در نتایج جستجو گوگل برای مشتریان بلقوه ای که به دنبال خدمات و محصولات مختلفی در اینترنت هستند دارید انتخاب و ثبت دامنه اولین قدم برای رسیدن به این هدف می باشد..

پس اگر هنوز دامنه ای در اینترنت ثبت نکرده اید؛ عجله کنید و در صورت آزاد بودن دامنه مورد نظر خود، فرصت خرید دامنه را ازدست ندهید.

و اما قصد خرید دامنه ارزان COM. را دارید در تگراهاست به شما ارزان ترین تعرفه دامنه com. را ارائه خواهیم کرد. برای ثبت دامنه .com ارزان فقط و فقط  79 هزار تومان بپردازید.

برای ثبت دامنه ارزان خود کافی است که روی دکمه زیر کلیک کنید و نام دامنه مورد نظرتون رو بهمراه پسوند .Com (مثلا yourdomain.Com) در این صفحه جستجو کنید.

 

در صورتی که این دامنه قبلا توسط شخص دیگری ثبت نشده باشد، به راحتی می توانید آن را در کمتر از یک دقیقه!! به نام خودتان ثبت کنید و از طریق پنل کاربری تگراهاست خود دامنه COM. ثبت شده خود را مدیریت کنید و دیگر نیازی به پنل خارجی نمی باشد

4.6/5 - (17 امتیاز)
برچسب ها
نمایش بیشتر

تگرا هاست

مجموعه فناوری تگرا هاست (تارنما نگار سپاهان) در سال 1388 به منظور فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات تاسیس گردید و راه پر فراز و نشیب رشد و پیشرفت در این عرصه را به منظور کسب تجربه و خدمت به پیشرفت تکنولوژی در کشور با همراهی مدیران و متخصصین علوم فناوری اطلاعات و ارتباطات پیموده است . سعی ما در تگرا هاست ارائه پشتیبانی مطلوب جهت جلب کاربران گرامی می باشد که دستیابی به این موفقیت تنها به تلاش و پشتکار گروه پایان نمی یابد بلکه ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما کاربران گرامی که در واقع سرمایه اصلی ما محسوب می شوید راه گشای ما در ارائه خدمات بهتر می باشد.

یک نظر

دکمه بازگشت به بالا
بستن