آموزشپلسککنترل پنل ها

مشاهده میزان منابع مصرفی در پلسک

آموزش تصویری مشاهده میزان منابع مصرفی در پلسک

یکی  از بهترین قابلیت های کنترل پنل پلسک مشاهده میزان مصرف منابع و پهنای باند وب سایت شما می باشد.در پلسک شما می توانید به صورت آنلاین و لحظه ای آماری از فضای مصرفی خود یا همان disk space و پهنای باند سرویس خود داشته باشید. برای این منظور از دستورالعمل زیر پیروی نمایید.

وارد کنترل پنل پلسک خود شوید و سپس از منوی سمت چپ بر روی Statistics کلیک کنید:

مشاهده ریز مصرف پهنای باند در پنل Plesk

صفحه ای به صورت زیر باز می شود که به دو قسمت می باشد:

میزان منابع مصرفی

1 – در قسمت disk space می توانید به مشاهده حجم مصرفی هاست خود که شامل حجم فایل های وبسایت شما- حجم دیتابیس و حجم ایمیل های شما می باشد بپردازید.عدد نشان داده شده بر حسب مگابایت می باشد

2-  در قسمت traffic  می توانید به مشاهده پهنای باند مصرفی وبسایت خود بپردازید.این مقدار به میزان بازدید از وبسایت و دانلود فایل از سایت و موارد دیگر وابسته است.

4.3/5 - (14 امتیاز)
برچسب ها
نمایش بیشتر

تگرا هاست

مجموعه فناوری تگرا هاست (تارنما نگار سپاهان) در سال 1388 به منظور فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات تاسیس گردید و راه پر فراز و نشیب رشد و پیشرفت در این عرصه را به منظور کسب تجربه و خدمت به پیشرفت تکنولوژی در کشور با همراهی مدیران و متخصصین علوم فناوری اطلاعات و ارتباطات پیموده است . سعی ما در تگرا هاست ارائه پشتیبانی مطلوب جهت جلب کاربران گرامی می باشد که دستیابی به این موفقیت تنها به تلاش و پشتکار گروه پایان نمی یابد بلکه ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما کاربران گرامی که در واقع سرمایه اصلی ما محسوب می شوید راه گشای ما در ارائه خدمات بهتر می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن