آموزشپلسککنترل پنل ها

تغییر ورژن asp.net در پلسک

آموزش تصویری تغییر ورژن NET Framework. در پلسک

NET Framework. شامل کتابخانه کلاس محیط کاری (Framework Class Library (FCL)) که در بر گیرنده کلاس‌ها، ساختارها، داده‌های شمارشی و… می‌باشد. مهم‌ترین قسمت NET Framework.  زبان مشترک زمان اجرا (Common Language Runtime (CLR)) است که محیطی را فراهم می‌آورد که برنامه‌ها در آن اجرا شوند. این چارچوب ما را قادر می‌سازد که برنامه‌هایی که تحت آن نوشته شده‌اند اعم از Visual Basic.Net ،C#.Net و ++C را بهتر درک کنیم. کدهایی که تحت CLR و دات نت اجرا می‌شوند، کدهای مدیریت شده نامیده می‌شوند، چون CLR جنبه‌های مختلف نرم افزار را در زمان اجرا مدیریت می‌کند.

در زمان کامپایل کدها به زبان مشترک میانی (Common Intermediate Language (CIL))  که نزدیک و تقریباً شبیه به زبان اسمبلی است، ترجمه می‌شوند. ما باید کدهایمان را به این زبان ترجمه کنیم چون فقط این زبان برای دات نت قابل فهم است. برای مثال کدهای C# و Visual Basic.Net هر دو به زبان مشترک میانی ترجمه می‌شوند. به همین دلیل است که برنامه‌های مختلف در دات نت که با زبان‌های متفاوتی نوشته شده‌اند، می‌توانند با هم ارتباط برقرار کنند

دات نت ویژگی دیگری به نام سیستم نوع مشترک (Common Type System (CTS)) نیز دارد که بخشی از CLR است و نقشه‌ای است برای معادل‌سازی انواع داده‌ها در دات نت. با CTS نوع int در سی شارپ و نوع  در ویژوال بیسیک یکسان هستند، چون هر دو از نوع System.Int32 مشتق می‌شوند. پاک کردن خانه‌های بلااستفاده حافظه در یک فایل (Garbage collection) یکی دیگر از ویژگی‌های دات نت فریم ورک است. هنگامی که از منابعی، زیاد استفاده نشود دات نت فریم ورک حافظه استفاده شده توسط برنامه را آزاد می‌کند.

نحوه تغییر ورژن NET Framework در پلسک

مرحله 1: ابتدا وارد پنل پلسك سرويس خود شويد. به منظور تغییر ورژن ASP.NET در کنترل پنل Plesk  در ابتدا وارد کنترل پنل خود شوید .  از منوی سمت چپ بر روی Websites $ Domain  کلیک کرده و از سمت راست گزینه ASP.NET Settings را انتخاب می کنیم.

 تغییر ورژن asp.net
 
  در صفحه باز شده روي گزينه “Change Version” كليك كنيد.

تغییر ورژن .net در پلسک

 
  در صفحه بعد نسخه مد نظر را انتخاب و در نهايت روي گزينه “ok” كليك کنید.
تغییر ورژن framework

 

 

 
 
4.4/5 - (9 امتیاز)
برچسب ها
نمایش بیشتر

تگرا هاست

مجموعه فناوری تگرا هاست (تارنما نگار سپاهان) در سال 1388 به منظور فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات تاسیس گردید و راه پر فراز و نشیب رشد و پیشرفت در این عرصه را به منظور کسب تجربه و خدمت به پیشرفت تکنولوژی در کشور با همراهی مدیران و متخصصین علوم فناوری اطلاعات و ارتباطات پیموده است . سعی ما در تگرا هاست ارائه پشتیبانی مطلوب جهت جلب کاربران گرامی می باشد که دستیابی به این موفقیت تنها به تلاش و پشتکار گروه پایان نمی یابد بلکه ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما کاربران گرامی که در واقع سرمایه اصلی ما محسوب می شوید راه گشای ما در ارائه خدمات بهتر می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن