معرفی نرم افزار

نحوه اتصال ایمیل هاست به نرم افزار outlook

آموزش تصویری اتصال ایمیل هاس به نرم افزار outlook 2016

با استفاده از برنامه های Client چون OutLook بخشی از مجموعه Microsoft Office، به ایمیل اکانت خود دسترسی یابید و ضمن برخورداری از امکانات بسیار خوب این نرم افزار به خصوص در بخش ویرایش، اقدام به ارسال و دریافت و مدیریت ایمیل کنید.

کسانی خیلی از ایمیل خود استفاده می کنند دسترسی به ایمیل اکانت ایجاد شده در هاست برای بعضی ها وقت گیر است و همچنین محیط گرافیکی زیبایی هم ندارند به همین دلیل به دنبال نرم افزاری هستند که هم کار با آن بسیار راحت و محیط زیبایی هم داشته باشد.

در ابتدای کار اگر اکانتی برای ایمیل خود در هاست خود ایجاد نکرده اید  ، ابتدا آن را ایجاد نمایید. در صورت نیاز می‌توانید از آموزش ساخت اکانت ایمیل در سی پنل  و یا آموزش ساخت اکانت ایمیل در پلسک نیز استفاده نمایید.

جهت ست کردن ایمیل در Outlook می توانید مراحل زیر را در پیش بگیرید. البته این مراحل برای Outlook نسخه 2016 می باشد که البته در سایر Outlook ها با تغییرات جزئی کوچکی به همین صورت قابل انجام می باشد.

۱) پس از اجرای OutLook از طریق منو بالای صفحه دکمه Files و در ادامه گزینه ADD Account را انتخاب کنید.

نحوه تنظیمات Outlook جهت اتصال به هاست

 

در صفحه باز شده آدرس ایمیل خود را وارد کرده و بر روی  Connect کلیک کنید:

نحوه تنظیمات Outlook جهت اتصال به هاست

در صورتی که ایمیل وارد شده معتبر باشد ، صفحه زیر نمایش داده می شود که لازم است رمز ایمیل را وارد نمایید و سپس بر روی connect کلیک کنید:
نحوه تنظیمات Outlook جهت اتصال به هاست

در صورتی که رمز ورود وارد شده صحیح باشد صفحه زیر را مشاهده می کنید:

نحوه تنظیمات Outlook جهت اتصال به هاست

در پایان کافی است بر روی Done کلیک کنید.

 

4.4/5 - (8 امتیاز)
برچسب ها
نمایش بیشتر

تگرا هاست

مجموعه فناوری تگرا هاست (تارنما نگار سپاهان) در سال 1388 به منظور فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات تاسیس گردید و راه پر فراز و نشیب رشد و پیشرفت در این عرصه را به منظور کسب تجربه و خدمت به پیشرفت تکنولوژی در کشور با همراهی مدیران و متخصصین علوم فناوری اطلاعات و ارتباطات پیموده است . سعی ما در تگرا هاست ارائه پشتیبانی مطلوب جهت جلب کاربران گرامی می باشد که دستیابی به این موفقیت تنها به تلاش و پشتکار گروه پایان نمی یابد بلکه ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما کاربران گرامی که در واقع سرمایه اصلی ما محسوب می شوید راه گشای ما در ارائه خدمات بهتر می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن