معرفی نرم افزار

آموزش نصب Crisp

آموزش تصویری نصب نرم افزار چت آنلاین Crisp

یکی از عوامل موثر در فروش و محبوبیت برند شما، ارتباط هر چه نزدیک‏‌تر با کاربران است. راه‌های گوناگونی برای ارتباط با کاربران وجود دارد. ایمیل و فرم تماس با ما از قدیمی‌ترین و رایج‌ترین این موارد است. اما این‌ها روش‌‏های سریعی برای پاسخگویی به نیازهای کاربران نیستند. بهترین و سریع‌ترین شیوه این ارتباط، پشتیبانی آنلاین است.

شما به وسیله چت آنلاین به طور غیر مستقیم با تقویت خدمات پشتیبانی خود، می‌توانید آمار فروش را نیز بالا ببرید.شما با این کار عملا کاربر و یا مشتری را به صورت آنلاین و لحظه ای با سایت خود درگیر کرده و افراد را در سایت خود نگه می دارید. بسیاری از سایت های موفق دنیا، بیشترین فروش و درآمد خود را از چت ها و مشاوره های آنلاین بدست می آورند.

فواید اصلی استفاده از چت آنلاین

  • فروش محصولات بیشتر در سریع ترین حالت
  • بالارفتن اعتماد کاربران و مشتریان از محصولی که خواهند خرید
  • باعث افزایش اعتبار و شهرت سایت شده و شما را معروف تر خواهد کرد
  • پاسخگویی سریع به نیازهای کاربران و جلب رضایت آنها
  • ارائه مشاوره های آنلاین و لحظه ای و ترغیب کاربران به خرید محصولات و…
  • و…..

معرفی نرم افزار Crisp :

Crisp این امکان را به شما میدهد تا با مشتریان خود در ارتباط باشید. از فروش به مشتریان تا پشتیبانی، کریسپ ساخته شده برای اینکه گردش کار شما را نگه دارد.
‏شما میتوانید تیم خود را به کریسپ اضافه کنید و رفتار آنها را در همه چت ها، ایمیل، (و بقیه در بقیه در آینده) از واحد ارتباط بررسی کنید. همه ی بازدید کنندگان شما به زبان مادری شما مسلط نیستند و مدتی زمان میبرند تا بنویسند.
Crisp به شما اجازه میدهد تا ببینید بازدید کنندگان شما در لحظه چه چیزی مینویسند تا بتوانید سریع تر از سرعت نور به آنها پاسخ دهید. ‏نرم افزار کریسپ در نسخه های اندروید آی او اس و ویندوز موجود است همچنین شما میتوانید از نسخه وب نیز استفاده کنید.
‏در این مقاله می خواهم سیستم پشتیبانی Crisp را معرفی کنم که به جرات میتوان گفت در حال حاضر بهترین سیستم پشتیبانی است که اکثر وبسایت های فارسی نیز از آن استفاده میکنند. Crisp دارای دو پلن تجاری و رایگان است که در پلن رایگان آن امکانات در حدی است که شما را از خرید پلن تجاری منصرف میکند.البته ناگفته نماند که پلن تجاری آن امکانات بیشتری دارد ولی قابل چشم پوشی است.

آموزش نصب و راه اندازی چت آنلاین crisp

برای راه اندازی آن به سایت crisp رفته و  وقتی وارد سایت شدید سپس بر روی Use Crisp for free  کلیک کنید.

آموزش crisp

در تصویر بعد موارد خواسته شده را وارد کنید.

آموزش crisp

در قسمت بعد دامنه خود را وارد کنید.

نصب crisp

حال در این قسمت مانن تصویر زیر بر روی  Okay Finalize  کلیک کنید تا وارد پنل Crisp شوید:

مرحله 4 نصب crisp

همانطور که در تصویر بالا توضیح داده شده است شما می توانید تا 14 روز از کلیه امکاناتی که crisp در اختیار شما قرار می دهد استفاده نمایید. و در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید از ورژن غیر رایگان استفاده کنید و در صورتی که بعد از 14 روز هزینه ای پرداخت نکنید پنل شما به حالت پایه در می آید.

پس از مراحل بالا حالا شما باید بین سایت خود و سایت Crisp ارتباط برقرار کنید.

برای همین قطعه کدی مانند تصویر از طریق ایمیل برای شما ارسال می شود کافی است این قطعه کد را در انتهای سورس قالب خود قبل از این که تگ Body بسته شود قرار دهید:

کد crisp

سیستم پشتیبانی آنلاین Crisp برای هر مدیریت محتوا و سایتی قابل استفاده است.تفاوت نسخه پرو crisp با نسخه رایگان در این است که میتوانید نسخه پرو را به صورت سفارشی تنظیم کنید و این افزونه را برای سایت خودتان طراحی کنید و اینکه در نسخه رایگان یک سری گزینه ها غیر فعال است.

 

4.4/5 - (15 امتیاز)
برچسب ها
نمایش بیشتر

تگرا هاست

مجموعه فناوری تگرا هاست (تارنما نگار سپاهان) در سال 1388 به منظور فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات تاسیس گردید و راه پر فراز و نشیب رشد و پیشرفت در این عرصه را به منظور کسب تجربه و خدمت به پیشرفت تکنولوژی در کشور با همراهی مدیران و متخصصین علوم فناوری اطلاعات و ارتباطات پیموده است . سعی ما در تگرا هاست ارائه پشتیبانی مطلوب جهت جلب کاربران گرامی می باشد که دستیابی به این موفقیت تنها به تلاش و پشتکار گروه پایان نمی یابد بلکه ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما کاربران گرامی که در واقع سرمایه اصلی ما محسوب می شوید راه گشای ما در ارائه خدمات بهتر می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن