آموزشپلسککنترل پنل ها

تغییر ورژن php در پلسک

آموزش تصویری تغییر ورژن php در پلسک

پی اچ پی (PHP) مخفف عبارت Personal Home Page بود که بعدها به PHP Hypertext Processor تغییر یافت. یک زبان برنامه نویسی و اسکریپت نویسی رایگان، متن باز و بسیار پر استفاده تحت وب است که در سمت سرور اجرا می‌شود. ممکن است در هنگام نصب افزونه و یا سیستم مدیریت محتوایی با خطایی مبنی بر عدم تطابق نسخه PHP وب سایت مواجه شوید. برای رفع این موضوع باید نسخه پی اچ پی هاست خود را از طریق کنترل پنل هاست خود تغییر دهید تا افزونه و یا سیستم مدیریت محتوا بدون مشکل به روند خود ادامه دهد.

در همین راستا ممکن است شما در هنگام نصب و استفاده از یک افزونه با خطایی مبنی بر همخوانی نداشتن نسخه PHP خود برخورد کنید. جهت رفع این موضوع باید نسخه PHP را در پنل خود تغییر داده تا افزونه یا سیستم مدیریت محتوای شما بدون مشکل به کار خود ادامه دهد.

حال به توضیح نحوه تغییر نسخه پی اچ پی در کنترل پنل پلسک هاست ویندوز میپردازیم.

ابتدا به کنترل پنل پلسک وارد شوید و از قسمت website and domain  گزینه PHP Setting را انتخاب نمایید.

تغییر ورژن php

در صفحه باز شده نسخه فعلی تنظیم شده را در کنار نام این گزینه میتوانید مشاهده نمایید. از قسمت 

نکته : پس از انتخاب، ماژول ها و تغییراتی که پس از تایید، اعمال خواهد شد را در بخش Performance Settings خواهید دید.

پس از چند لحظه نسخه تغییر خواهد کرد و شما به صفحه اصلی ارجاع داده می شوید.

همانطور که ملاحظه میفرمایید در مقابل PHP Settings نسخه جدید تنظیم شده نمایش داده میشود.

تغییر نسخه php در plesk

با توجه به پشتیبانی هاست ویندوز ارائه شده توسط تگراهاست امکان استفاده از نسخه های مختلف PHP در هاست ویندوز فراهم شده است. اسکریپت های مختلفی نظیر Wordpress و Joomla  و یا Drupal و… از این زبان برنامه نویسی بهره میبرند.
4.2/5 - (16 امتیاز)
برچسب ها
نمایش بیشتر

تگرا هاست

مجموعه فناوری تگرا هاست (تارنما نگار سپاهان) در سال 1388 به منظور فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات تاسیس گردید و راه پر فراز و نشیب رشد و پیشرفت در این عرصه را به منظور کسب تجربه و خدمت به پیشرفت تکنولوژی در کشور با همراهی مدیران و متخصصین علوم فناوری اطلاعات و ارتباطات پیموده است . سعی ما در تگرا هاست ارائه پشتیبانی مطلوب جهت جلب کاربران گرامی می باشد که دستیابی به این موفقیت تنها به تلاش و پشتکار گروه پایان نمی یابد بلکه ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما کاربران گرامی که در واقع سرمایه اصلی ما محسوب می شوید راه گشای ما در ارائه خدمات بهتر می باشد.

نوشته های مشابه

یک نظر

دکمه بازگشت به بالا
بستن