آموزشپلسککنترل پنل ها

قفل کردن پوشه ها در پلسک

آموزش تصویری قفل کردن دایرکتوری در کنترل پنل پلسک

یکی از راه ها جهت ارتقاء امنیت سایت ها رمزگذاری بر روی فولدرهای سیستم مدیریت محتوا می باشد برای جلوگیری از هرگونه نفوذ و سوء استفاده بر روی فولدر سایت خود یک رمز ثانویه قرار دهید.

در این مقاله چگونگی محافظت از اطلاعات فولدر با استفاده از رمز عبور را تشریح می کنیم. با استفاده از رمزگذاری فولدرها دسترسی عمومی کاربران به فولدر، پوشه یا مسیر مورد نظر قطع شده و تنها با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، امکان دسترسی فراهم خواهد شد.

از منوی بالا بر روی Website & Domains کلیک کنید.در صفحه جدید گزینه password protected directory را انتخاب نمایید.

رمزگذاری دایرکتوری ها در Plesk

از قسمت Tools گزینه Add Protected Directory را انتخاب نمایید.

رمزگذاری فولدرها در Plesk

صفحه ای به صورت زیر باز می شود:

رمزگذاری بر روی فولدر در پلسک

در قسمت Directory name ادرس دایرکتوری و پوشه ای که میخواهید بر روی آن رمز قرار دهید را وارد کنید و در Title of the protected area  عنوان دلخواه را وارد نمایید .

پس از اضافه شدن دایرکتوری بر روی نام آن کلیک کنید.

قفل گذاری بر روی فولدر در پلسک

در صفحه جدید گزینه Add User  را انتخاب نمایید.

قفل کردن پوشه در پلسک

در قسمت Protected directory user اطلاعات (نام کاربری username و رمز دلخواه password) user  ای که به مسیر تعیین شده دسترسی خواهد داشت را وارد نمائید

قفل کردن پوشه در کنترل پنل پلسک

با انجام این مراحل برای وارد شدن به دایرکتوری مشخص شده پس از این نیاز به وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور می باشد.

4.7/5 - (8 امتیاز)
برچسب ها
نمایش بیشتر

تگرا هاست

مجموعه فناوری تگرا هاست (تارنما نگار سپاهان) در سال 1388 به منظور فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات تاسیس گردید و راه پر فراز و نشیب رشد و پیشرفت در این عرصه را به منظور کسب تجربه و خدمت به پیشرفت تکنولوژی در کشور با همراهی مدیران و متخصصین علوم فناوری اطلاعات و ارتباطات پیموده است . سعی ما در تگرا هاست ارائه پشتیبانی مطلوب جهت جلب کاربران گرامی می باشد که دستیابی به این موفقیت تنها به تلاش و پشتکار گروه پایان نمی یابد بلکه ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما کاربران گرامی که در واقع سرمایه اصلی ما محسوب می شوید راه گشای ما در ارائه خدمات بهتر می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن