مقالات
موضوعات داغ

معرفی خدمات تگراهاست

تگراهاست ارائه دهنده سرویس هاست، دامنه و سرور مجازی

زمانه امروز نیازهای خودش رو دارد و یکی از بزرگترین این نیاز ها  برای کسب و کار ، ارائه خدمات ، معرفی و رزومه یک شرکت یا شخص ، وب سایت هست .

برای راه اندازی یک وب سایت شما نیازمند یک فضا برای داده ها (هاست) و یک آدرس دسترسی (دامنه) هستید که کاربران اینترنت از طریق آن به این محتوا و وب سایت شما دسترسی پیدا می کنند.

شرکت های زیادی در زمینه ارائه هاست فعال هستند ولی انتخاب یک میزبان مناسب که امکاناتی بر اساس استاندارد جهانی ارائه کنه و همینطور در راه چندین ساله حیات وب سایت شما همراه شما باشد گاها خیلی راحت نیست .

تگراهاست چیست ؟ کیست ؟

تگراهاست یک شرکت  با … سال سابقه در میزبانی وب هاست ویندوز و هاست لینوکس هست که هم اکنون که در حال صحبتیم در حال سرویس دهی به … کاربر و مجموعا …. وب سایت ، که البته مهم نیست . یعنی سوابق و اعتبار یک شرکت مهم هست ولی می توانید ما رو بی سابقه فرض کنید! چون هر روز در صبح کاری جدیدی که شروع می کنیم بر این اساس فعالیت می کنیم که اولین روز آغاز تگراهاست می باشد .

سلامت کارکرد سرورهای میزبانی رو چک می کنیم و برای به روز تر شدن و خدمات بهینه تر برنامه ریزی قوی تری می کنیم ، و اگر می پرسید چرا ؟ چون امروز زمانه ای است که باید  هر لحظه بیشتر به جلو حرکت کرد ، همسو با سرعت بالای پیشرفت تکنولوژی.

رویکرد تگراهاست

تمام تلاش ما حفظ آپ تایم سرویس هاست ، همچنین حفظ کیفیت سرویس دهی و در عین حال پایین ترین هزینه ممکن تا نهایت ملاحظات ممکن رو برای مشترکین ارزشمند تگراهاست در نظرگرفته باشیم .

با خرید یک سرویس این امکان هست که پشتیبان های تگراهاست اطلاعات شما رو به رایگان به هاستی که نزد تگراهاست دارید منتقل کنند .

هفت روز گارانتی عودت وجه بی قید و شرط تضمین این هست که تگراهاست حامی تمامی انتخاب کنندگان خود هست و البته نشان دهنده این موضوع که به کیفیت سرویس دهی اطمینان داریم . صد البته این امکان رو دارید که در هفته اول خرید و پیش از راه اندازی کامل سایت رو تست کنید و اگر به هر دلیلی به هاست نیاز ندارید هزینه پرداختی هاست رو عینا مسترد کنید .

امکانات هاست های تگراهاست

کلیه سرور ها دارای کانفیگ کاملا بهینه هستند و امکانات سعی در حفظ خطرات به طور مثال “تهیه بکاپ روزانه و نگهداری آن تا 14 روز (خیال شما از نسخه پشتیبان سایت راحت خواهد بود)” و یا “گواهی SSl رایگان 3 ماهه (اگر فقط نیاز دارید با https در دسترس باشید نیاز به هزینه ای نیست)”

امنیت سرور ها با فایروال های سخت افزاری و نرم افزاری به طور کامل تامین شده تا اطلاعات شما همیشه از سمت سرور در امنیت کامل قرار داشته باشند .

برخی از امکانات هاست ویندوز (اشتراکی) :

هاست ویندوز

  • بهره گیری از وب سرور ویندوری پر قدرت IIS10
  • کنترل پنل استاندارد Plesk
  • پشتیبانی از کلیه ورژن های MSSQL تا آخرین ورژن روز ارائه شده برای پلسک
  • پشتیبانی کلیه ورژن های PHP تا آخرین ورژن روز
  • MySQL 5.6
  • پشتیبانی موارد نرم افزاری ، Node Js , .net Core , git , Asp.net 4.6.2 , موتور AWStats
  • وب میل محبوب RoundCube

برخی از امکانات هاست لینوکس (اشتراکی) :

هاست لینوکس

  • بهره گیری از وب سرورهای Lightspeed + nginx
  • کنترل پنل محبوب cPanel
  • سیستم بسیار عالی تهیه/رستور بک آپ Jet Backup با دسترسی مستقیم کاربر
  • پشتیبانی کلیه ورژن های PHP تا آخرین ورژن روز
  • MySql 5.6
  • پشتیبانی از موارد نرم افزاری GD–Soap–MB String–Exif–Sourceguardian–IonCube-Zend Guard–CURL
  • Perl
  • وب میل محبوب RoundCube

میزبانی حرفه ای :

همچنین تگرا اقدام به ارائه میزبانی اختصاصی (ویندوز و لینوکس) با منابع کاملا مشخص و اختصاصی یافته به هاست شما کرده که با هزینه ای بسیار مناسب تر نسبت به سرور اختصاصی می تونید یک وب سایت پر بازدید میزبانی کنید . این سرویس ها دارای امکانات نرم افزاری مشابه با هاست های اشتراکی هست، تفاوت در میزان دیتابیس نامحدود و اددان دامین نامحدود بوده که امکان میزبانی چندین سایت در یک سرویس واحد را هم محیا کرده، چرا که با بررسی میزان Ram و CPU مصرفی وب سایت ها می توانید بر اساس منابع مشخص اختصاصی هاست برنامه ریزی اصولی کنید .

سرور مجازی :

سرور مجازی

حتما دچار این مشکل شدید که قصد خرید سرور مجازی ایران داشتید و هزینه بسیار بالایی نسبت به سرور های خارج از کشور داشته ، با خرسندی کامل به شما اطلاع میدیم که در تگراهاست چنین رویه ای نیست و ما بر اساس پایین ترین هزینه ممکن وی پی اس در اختیار شما قرار خواهیم داد . علاوه بر پلن های موجود این امکان وجود داره که Ram ، CPU و یا هارد به سرور اضافه کنید و همینطور درخواست سرویس بک آپ گیری ابری برای سرور داشته باشید .

تمامی سیستم عامل های لینوکسی و ویندوزی قابل سفارش بوده و سرور پس از آپدیت و تست سیستم عامل خدمت شما تحویل خواهد شد .

همچنین اگر قصد دارید در سرور مجازی خودتون سایتی میزبانی کنید این امکان هم هست که کنترل پنلی که نیاز دارید رو سفارش بدید و برای شما نصب و تحویل خواهد شد .

ثبت دامنه (بین المللی و آی آر)

ثبت دامنه

تگراهاست ثبت کننده دامنه های با پسوند ir بوده و به عنوان نماینده نیک در صورتی که مشکلی در فرآیند ثبت دامنه رخ بده به شما اطلاع رسانی خواهد کرد تا موردی رو از دست ندهید .

برای دامنه های بین المللی رجیسترر های جهانی بی شماری وجود داره که ما سعی کردیم یکی از مناسب ترین موارد رو انتخاب کنیم تا با ساده ترین فرآیند ها و تنها یک بار تایید اطلاعات دامنه های شما قابل ثبت باشند .

فراموش نکنید که به خاطر اهمیت دامنه سایت مشتریان ، واحد دامنه تگراهاست در مورد دامین بین المللی و آی آر تا آخرین مرحله فعال شدن دامین ، بررسی و راهنمایی انجام خواهد داد .

پشتیبانی :

تقریبا تمامی موارد و مشکلات ممکن در بخش مرکز دانش تگراهاست با تصویر توضیح داده شده و خیلی از اوقات حتی نیازی به پرسیدن از پشتیبانی نخواهید داشت ولی نیاز هست بدانید که پشتیبان های با تجربه تگرا در تمامی ساعات روز و ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی شما هستند و هر مشکلی مربوط به هاستینگ در تیکت مطرح کنید تا آخرین مرحله پیگیری و بررسی می کنند . فراموش نکنید که پس از رفع موردتان در تیکت ها به ما بازخورد بدهید و امتیازات و بازخوردهای شما همیشه در نظر گرفته خواهد شد چرا که بزرگترین کمک برای بهینه تر شدن بخش پشتیبانی ما می باشد .

کلام آخر ، در مورد مزایا و امکانات موارد زیادی ذکر شد اما نیازمندی اصلی جامعه و بازار فعالیت مجازی تنها امکانات نیست بلکه مشتری مداری و حمایت از حقوق مصرف کننده است چرا که به الاخص در مورد هاستینگ ، میزبان و مشترک راهی چندین ساله را باید گام بردارند به معنای این است که اهمیت دادن میزبان به مشترک در درجه اول خواهد بود . امیدواریم اگر ما انتخاب شماییم در این راه سربلند شما رو همراهی کنیم .

نمایش بیشتر

نوشین عابدی

به دنیای فناوری اطلاعات علاقه زیادی دارم ، چند سالی است که در زمینه میزبانی وب فعالیت میکنم ، مطالعه کتاب، ورزش و تا حدودی فعالیت در سایت های اجتماعی اوقات فراغتم پر کرده است

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن