مقالاتوردپرس

معرفی افزونه های تبدیل سایت به اپ اندروید

5 افزونه برتر وردپرس برای تبدیل سایت به اپ اندروید

اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست دارند وب سایت وردپرسی خود را به اپلیکیشن موبایل تبدیل کنند پیشنهاد میکنم این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید. امروزه افراد بسیار زیادی هستند که ترجیح میدهند خریدها و کارهای خود را از طریق اپلیکیشن های موبایل انجام دهند و پیدا کردن یک وب سایت مناسب که اپلیکیشن اختصاصی هم داشته باشد برای این افراد کار سختی است. حالا اگر شما هم وب سایت داشته باشید و هم اپلیکیشن موبایل مطمئنا اطمینان بیشتری را از مشتریان خود جلب خواهید کرد و فروش بیشتری هم خواهید داشت.

چرا برای سایت وردپرسی تان اپلیکیشن موبایل بسازید؟

اگر ترافیک سایت وردپرسی خود را در گوگل آنالیتیکس بررسی کنید ، خواهید دید تعداد زیادی از بازدیدکنندگانتان از طریق تلفن های همراه به سایت شما دسترسی دارند. راحت ترین راه برای اینکه مطمئن شوید کاربران موبایلی تجربه خوبی در سایت شما دارند این است که برای سایت خود از طراحی ریسپانسیو (واکنش گرا) استفاده کنید.

یک سایت وردپرسی واکنشگرا از نوعی طراحی خاص استفاده می کند که باعث می شود خود را با ابعاد صفحه نمایش کاربر وفق دهد. تقریبا تمام قالب های وردپرسی خوب قابلیت واکنش گرایی را به عنوان یکی از ویژگی های اصلی دارند. حتی می توانید قالب های بسیار زیبا و واکنش گرا برای ووکامرس پیدا کنید.

هرچند ، برخی کسب و کارها ممکن است بخواهند حتی از این همه فراتر رفته و با تولید اپلیکیشن موبایل ، تجربه کاربری بهتریبه مخاطبانشان بدهند. به جای مشاهده سایت شما از طریق مرورگر ، کاربران قادر خواهند بود یک اپلیکیشن را از صفحه اصلی موبایلشان اجرا کنند و به مواردی مثل: وبسایت مورد علاقه ، فروشگاه آنلاین ، سایتی که در آن عضو هستند و جامعه آنلاین دسترسی پیدا داشته باشند

ساختن اپلیکیشن موبایل معمولا به مهارت های برنامه نویسی نیاز دارد و تعداد خیلی زیادی شرکت های برنامه نویسی وجود دارند که می توانند برای وبسایتتان اپلیکیشن موبایل تولید کنند. هرچند ، این کار برای شما هزینه نسبتا زیادی خواهد داشت (چندین میلیون تومان).

اگر می خواهید یک اپلیکیشن موبایل با هزینه مناسب تولید کنید ، تعداد کمی افزونه های وردپرسی هستند که می توانند در تبدیل سایت وردپرسی به اپلیکیشن موبایل شما را یاری کنند. تمام آنها جزء افزونه های پولی هستند اما هزینه ای که برای شما دارند بسیار کمتر از زمانی است که به سراغ یک برنامه نویس بروید.

به خاطر داشته باشید استفاده از این افزونه ها هم به این نیاز دارد که مهارت شما در زمینه وردپرس در سطح متوسط تا حرفه ای باشد. اگر شما کاملا تازه کار هستید ، پیشنهاد می کنم از یک قالب وردپرسی ریسپانسیو استفاده کنید و همچنین تا حد امکان سرعت وب سایتتان را بهبود ببخشید تا بتوانید کاربران موبایلی بیشتری به دست آورید.

ساخت اپلیکیشن در وردپرس

روش‌های زیادی برای ساخت اپلیکیشن در وردپرس وجود دارد، اما از آنجایی‌ که هزینه‌های برون‌ سپاری طراحی سنگین است، قصد داریم افزونه‌ هایی را معرفی کنیم که از طریق آن قادر خواهید بود کل وبسایت خود را در ماهیت یک برنامه موبایل ارائه دهید تا کاربران بتوانند شما را از طریق برنامه نصب‌ شده روی موبایل دنبال کنند و محصولات و نوشته‌های شما را مشاهده کنند. این اپلیکیشن قابلیت نصب بر روی دستگاه‌های اندروید را داشته و ساخت آن به دانش فنی نیاز ندارد!

حتی اگر بخواهید برنامه نویسی یک اپلیکیشن موبایل را یاد بگیرید، باید وقت زیادی را برای آن صرف کنید.راه حل پیشنهادی ما به شما این است که میتوانید از افزونه های وردپرس برای ساخت یک اپلیکیشن موبایل استفاده نمایید. اگر نمی توانید هزینه های ساخت یک اپلیکیشن موبایل برای شما سنگین می باشد، اصلا جای نگرانی نیست. در این مقاله ما به شما 5 افزونه برای ساخت یک اپلیکیشن موبایل سایت وردپرسی به شما معرفی میکنیم.

1- افزونه  AndroApp

تبدیل وب سایت به اپ اندروید

اندرو اپ، پلاگینی قابل انعطاف برای ایجاد اپلیکیشن‌های موبایل با سیستم‌عامل‌های Android و IOS است که نسبت به دیگر پلاگین‌ها، سریع‌تر و راحت‌تر موجب بارگذاری شدن اپلیکیشن می‌شود. در کنار این ویژگی، موارد دیگری از جمله امکان اسکرول بی‌نهایت، تنظیمات پویا و ذخیره‌سازی کَش را در اختیار شما می‌گذارد و البته می‌توانید از امکانات White label نیز استفاده کنید. با نصب پلاگین White label بر روی وردپرس خود می‌توانید تمام تنظیمات پیش‌فرض داشبورد را به تنظیمات دلخواه خود تغییر دهید. به این ترتیب از این امکان نیز می‌توانید در اپلیکیشن ایجاد شده توسط پلاگین Androapp استفاده کنید.توسعه دهندگان Androapp  به شما در ساخت و دانلود اپلیکیشن موبایل کمک میکنند و حتی می توانید با پرداخت هزینه بخواهید تا برای شما در اپ استورها آن را ثبت نمایند.

Androapp امکاناتی مانند:

  • Push notifications
  • رنگ‌های سفارشی و پوسته های مختلف برای تطبیق یافتن با وبسایت
  • توانایی ذخیره مطالب به صورت آفلاین
  • پشتیبانی از لینک‌های عمیق
  • آگهی‌های Inline
  • پشتیبانی از زووم کردن تصاویر

Androapp  دو اشکال بزرگ دارد:

1) از ووکامرس و بادی پرس پشتیبانی نمیکند.

2) در ورژن رایگان توسعه دهنده آگهی های خود را در اپلیکیشن شما نمایش میدهد.

دانلود افزونه AndroApp

2- افزونه AppPresser

اپ اندروید apppresser

برای شبیه کردن وبسایت با یک اپلیکیشن موبایل شما نیاز دارید تا با این افزونه شما شخصی سازی های بیشتری را انجام دهید. این افزونه یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای طراحی اپلیکیشن موبایل است، اما باید بگویم که این مورد نیازمند کمی دانش توسعه است. در هر حال این افزونه یکی از بهترین موارد موجود است. ویژگی‌های این افزونه شامل موارد زیر است:

  • توانایی در طراحی منوها و تب‌ها
  • Push notifications
  • ساختن برگه های سفارشی در هر بخش وبسایت
  • سازگاری بالا با دیگر اپلیکیشن های موجود مانند گوگل مپ‌س و فیسبوک، توانایی به اشتراک گذاری محتوا و ارتباط با دوربین

دانلود افزونه apppresser

3- افزونه WordApp

پلاگین برای اپ اندروید سایت wordapp

این پلاگین نیز سایت‌های فروشگاهی، فروم‌ها و حتی وبسایت‌های معمولی را می‌تواند به اپلیکیشن تبدیل کند و تمام امکاناتی را که بر روی وبسایت وجود دارد در اپلیکیشن نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. قابلیت انتخاب پوسته و تغییر ظاهر اپلیکیشن در نسخه‌ی رایگان این پلاگین وجود دارد ولی در نسخه‌ی پولی آن امکاناتی نظیر ارسال آنی نوتیفیکیشن به کاربران و ساخت اپلیکیشن native برای سیستم‌عامل iOS و نیز مواردی دیگر قرار داده شده‌است.

افزونه WordApp یکی از گزینه‌های محبوب برای ساخت اپلیکیشن در وردپرس است که رابط کاربری ساده‌ای دارد. این افزونه تاکنون توانسته تعداد بیش از ۱۰۰۰۰ نصب فعال را با امتیاز ۳٫۲ از ۵ در مخزن وردپرس کسب کند.

دانلود افزونه wordapp

4- افزونه MobiLoud

اپ اندروید mobiloud

این سرویس امکان ساخت اپلیکیشن native اندروید و iSO را به کاربران خود می‌دهد و از این طریق کاربران می‌توانند اپلیکیشن‌های خود را در گوگل استور و اپل استور به‌راحتی منتشر کنند.یکی از ویژگی‌های این پلاگین این است که بصورت آفلاین هم می‌توان به محتوای مورد نظر دسترسی داشت. امکاناتی را نیز در اختیار کاربران قرار داده‌است که با استفاده از آن می‌توان تبلیغات خود را از به‌صورت پیام برای کاربران ارسال کرد.
همچنین این پلاگین می‌تواند خود را با ویژگی‌ها و امکانات وردپرس مورد استفاده از جمله حساب کاربران، نوع از پیش تعیین شده‌ی پست‌ها و کامنت‌ها وفق دهد.
برای خرید پلن‌های این پلاگین باید به‌صورت ماهیانه مبلغی را پرداخت کنید و حتی می‌توانید قبل از پرداخت هرگونه هزینه‌ای، اپلیکیشن ساخته شده را امتحان کنید. همچنین این پلاگین، گواهینامه‌ای دائمی را در اختیار کاربران همیشگی خود قرار داده است.

قابلیت های این افزونه:

قابلیت اطلاع رسانی از نوع push،

پشتیبانی از نمایش آگهی داخل اپلیکیشن،

برند سازی دلخواه و آنالیز از ویژگی های خوب MobiLoud

اپلیکیشن را می توانید مدیریت کنید و پس از آماده شدن حتی در فروشگاه های اپلیکیشن مثل فروشگاه های گوگل و اپل ثبت کنید.

دانلود افزونه mobiloud

5- افزونه Wiziapp

اپ اندروید برای سایت وردپرسی

این پلاگین حدوداً از سال ۲۰۱۰ ایجاد شده‌است. چه از پوسته‌های از پیش طراحی شده‌ی خودِ وردپرس استفاده کنید و چه از پوسته‌ی واکنش‌گرا شده‌ی خودتان، می‌توانید هرگونه وبسایت وردپرسی را به اپلیکیشنی native برای موبایل تبدیل نمایید. پس از نصب WiziApp نیز شما قادر خواهید بود تا وبسایت‌هایتان را که بر پایه‌ی HTML5 نیز نوشته شده‌است به اپلیکیشن تبدیل نمایید. برای ایجاد اپلیکیشن native برای اندروید و iOS توسط این پلاگین لازم است بطور سالیانه هزینه‌ای را بپردازید که به‌صورت مجزا برای هر سیستم‌عامل مبلغ ۲۹۹ دلار و برای هر دو باهم مبلغ ۴۹۹ دلار نیاز است.

گزینه‌های این پلاگین بسیار ساده و روشن هستند. توسط آن‌ها می‌توان موارد ظاهری اپلیکیشن، ظاهر پست‌ها، منو، تنظیمات و … را به صورت دلخواه تغییر داد. تنظیمات وردپرس این امکان را به شما می‌دهد که قبل از ذخیره کردن تغییرات اعمال شده، بتوانید آن‌ها را در مرورگر خود به صورت نمایش فوری ببینید و بررسی نمایید. با آنکه در وبسایت این پلاگین و یا در خودِ اپلیکیشن ذکر نشده اما در زمان اجرای اپلیکیشن، شاهد تبلیغاتی خواهید بود که تنها برای یک بار پرداخت وجهی به مبلغ ۹۹ دلار این تبلیغات برای همیشه قابل حذف هستند.

دانلود افزونه wiziapp ios app

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشین عابدی

به دنیای فناوری اطلاعات علاقه زیادی دارم ، چند سالی است که در زمینه میزبانی وب فعالیت میکنم ، مطالعه کتاب، ورزش و تا حدودی فعالیت در سایت های اجتماعی اوقات فراغتم پر کرده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن