مقالات

معرفی دیتاسنتر Redstation

درباره دیتاسنتر Redstation

دیتا سنتر یا مرکز داده (Data Center) به مجموعه‌ای از سرویس گرها، زیرساخت‌های ارتباطی/امنیتی و تجهیزات الکترونیکی گفته می‌شود که برای ارایه، نگهداری و پشتیبانی از سرویس‌های تحت شبکه (اینترنت/اینترانت/اکسترانت) بکار گماشته می‌شوند.سازمان ها، شرکت ها، و افراد می‌توانند با بکارگیری سرویس‌های ارایه شده از طرف مرکز داده وب‌گاه ها، اطلاعات و سرویس‌های مبتنی بر شبکه خود را بر روی اینترنت (اینترانت/اکسترانت) راه اندازی کنند.

دیتاسنتر Redstation با قرار گرفتن در کشور انگلستان به عنوان محبوبترین و پرطرفدارترین موقعیت برای خرید سرور مجازی انگلیس نزد کاربران ایرانی توانسته است سهم قابل توجهی از بازار سرور اختصاصی را در مارکت ایران به خود اختصاصی دهد. مبین هاست به عنوان نماینده رسمی این شرکت در ایران فعالیت می کند و به صورت رجیستر شده در این مرکز داده خدمات حرفه ای سرور اختصاصی انگلیس ارائه می کند.

تاریخچه شرکت Redstation:

“دیتاسنتر Redstation” در سال 1998، تاسیس شده است. دیتاسنتر Redstation، هزاران سرور را مدیریت می کند و میزبان هزاران وب سایت مهم، حساب های ایمیل و برنامه های کاربردی دیگر برای مشتریان، در بیش از 150 کشور دنیا می باشد.

رشد این شرکت به خاطر سرمایه گذاری روی بهترین ابزار و امکانات شبکه و مراکز داده است. اولین مرکز رک Redstation در  Gosport Hampshire افتتاح شد که دفاتر اداری این شرکت نیز از سال 2017 در آنجا قرار دارند.

در سال 2010، دومین مرکز تاسیسات 5000 فوت مربعی نیز توسط “دیتاسنتر Redstation” در همان مکان تاسیس شد. مرکز داده جدید بطور کامل توسط خود شرکت Redstation، خریداری، طراحی ، ساخته شده است. این دیتاسنتر جدید تقریبا دو برابر اندازه دیتاسنتر اولیه این شرکت بوده است و با استفاده از آخرین فناوری، از جمله خنک کنندگی رایگان توسعه یافته توسط GEA Denco به ارائه خدمات می پردازد که همین باعث شده که این دیتاسنتر به یک مرکز داده سبز و سازگار با محیط زیست تبدیل گردد.

ویژگی های سرورهای اختصاصی Redstation:

سرورهای اختصاصی دیتاسنتر رد استیشن دارای ویژگی های چون:

  • راه اندازی مجدد سخت افزار از راه دور،
  • پشتیبانی فنی،
  • اتصال به اینترنت،
  • امنیت تضمین شده سرور،
  • پشتیبانی و نگهداری نرم افزار
  • پشتیبانی شبانه روزی از طریق تیکت
  • انتخاب لینوکس، ویندوز
  • انتخاب SQL server

خصوصیات تجهیزات شبکه دیتاسنتر Redstation:

تجهیزات شبکه دیتاسنتر رد استیشن دارای خصوصیات منحصر به فردی است که در زیر آمده است:

  • اتصال با سرعت 1 گیگابیت در ثانیه
  • اتصال بی سیم 100 مگابایتی اختیاری
  • ارائه 1 آی پی به همراه هر سرور که گاها تا 4 آی پی نیز به صورت رایگان فراهم خواهد شد.
  • شبکه خصوصی امن
  • اتصالات فیبر مختلف چندگانه
  • مرکز داده اختصاصی در انگلستان

سرورهای اختصاصی آن در انگلستان در مراکز داده ای توسط خود شرکت رد استیشن ساخته شده، مستقر هستند که از طریق Global Crossing، NTT، TATA Communications، TeliaSonera، EDGE-IX، AMS-IX، Level3، LINX، Deutsche Telekom، Tinet و Cogent به چند مسیر متصل می شوند.

هر سرور اختصاصی Redstation به یک متخصص پشتیبان مخصوص دسترسی دارد و در صورت وجود مشکل در سرور، می توانید هر زمان از هر روز هفته با تماس تلفنی با متخصصین امر به رفع مشکل خود اقدام کنید. این تماس با یک متخصص معمولی نیست بلکه شما با یک خط مستقیم به یک مهندس ارشد پشتیبانی وصل خواهید شد که هر گونه مشکل فنی در مورد سخت افزار سرور یا شبکه توسط او به صورت رایگان حل خواهد شد.

ضمن اینکه هر سرور اختصاصی دیتاسنتر Redstation شامل یک کارت دسترسی از راه دور شرکت دل (DRAC) است که به شما امکان دسترسی، نظارت، رفع و تعمیر سرور اختصاصی خود را از هر نقطه از جهان و در هر زمان خواهد داد.

مزایای دیتاسنتر Redstation:

سرور اختصاصی انگلیس در دیتاسنتر redstation ارائه می شود ، به دلیل پینگ خوب redstation سرور اختصاصی انگلیس به کشور ایران ، این دیتاسنتر در بین کاربران ایرانی تا حدودی محبوب شده است. این دیتاسنتر که از شبکه بسیار پایداری برخوردار می باشد ، تجهیزات بسیار شگفت انگیزی نیز ارائه می کند. شرکت هایی که نیاز به سخت افزار بسیار قوی دارند می توانند از سرور اختصاصی انگلیس redstation استفاده کند. برای مثال یکی از سرور های قدرتمند قابل ارائه این دیتاسنتر سی پی یو 48 هسته ای به همراه 1536 گیگابایت رم می باشد. در این دیتاسنتر امکان انتخاب پورت 10Gbps به صورت اختصاصی نیز وجود دارد.

رد استیشن سرور های بسیار باکیفیت و پرسرعت را ارائه می دهد که برای فروش سرور مجازی ، فروش سرور، هاست  بسیار خوب است.پهنای باند مصرفی در Redstation نامحدود است و دارای بالاترین آپتایم هستند و آپتایم سرورها 100% می باشد . در این دیتاسنتر  بر خلاف  دیتاسنتر ها دیگر برای سرور اختصاصی هزینه راه اندازی وجود ندارد .

معایب دیتاسنتر Redstation:

از معایب سرورهای redstation هزینه تمام شده سرور های این دیتاسنتر است که برای کاربران عادی کمی بالاست. در صورت نیاز مشتری در این سرور ها نیز امکان نصب kvm وجود دارد. همچنین خرید آی پی اضافه نیز با تکمیل فرم ripe امکان پذیر می باشد. در صورت نیاز نصب سیستم عامل های مجازی ساز روی این سرور ها امکان پذیر می باشد. لازم به توضیح است تا 256 عدد می توانید روی هر سرور اختصاصی آی پی دریافت نمایید

 

همچنین برای مشاهده شرایط استفاده از سرورهای Redstation انگلیس به لینک زیر مراجعه نمایید:

http://www.redstation.com/legal/terms-and-conditions

 

4.5/5 - (8 امتیاز)
منبع
منبع
برچسب ها
نمایش بیشتر

تگرا هاست

مجموعه فناوری تگرا هاست (تارنما نگار سپاهان) در سال 1388 به منظور فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات تاسیس گردید و راه پر فراز و نشیب رشد و پیشرفت در این عرصه را به منظور کسب تجربه و خدمت به پیشرفت تکنولوژی در کشور با همراهی مدیران و متخصصین علوم فناوری اطلاعات و ارتباطات پیموده است . سعی ما در تگرا هاست ارائه پشتیبانی مطلوب جهت جلب کاربران گرامی می باشد که دستیابی به این موفقیت تنها به تلاش و پشتکار گروه پایان نمی یابد بلکه ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما کاربران گرامی که در واقع سرمایه اصلی ما محسوب می شوید راه گشای ما در ارائه خدمات بهتر می باشد.

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. عالی بود موفق باشید
    ضمنا فقط به یک دیتاسنتر اکتفا نکنید چند مورد دیگر بررسی نمایید تا در بروز مشکل تحقیقاتی داشته باشید برای جابجایی اجباری
    موفق باشید به ما هم سری بزنید
    https://agahi90.ir

دکمه بازگشت به بالا
بستن