مرکز آموزش

نحوه فعالسازی hotlink protection در Plesk پرینت

  • 5

 سارقان مطلب و پهنای باند با کپی کردن لینک فایل های درون سرور شما ( مثلا تصاویر ، موزیک ها ، کلیپ های فلش و ...) به پیشرفت سایت خودشان کمک می کنند و  از پهنای باند شما استفاده می کنند که می تواند باعث کندی لود شدن صفحات سایت شما و یا حتی در برخی موارد تمام شدن پهنا باند ماهیانه شما شود.برای جلوگیری از این مورد میتوانید hotlink protection را برای سایت خود فعال کنید .

مرحله 1: ابتدا وارد پنل پلسک سرویس خود شوید و سپس به بخش websites and domains بروید.

مرحله 2: با کلیک روی گزینه Show More در وسط صفحه و فعال کردن لیست ادامه امکانات پنل، می توانید وارد گزینه "Hotlink Protection" شوید.




مرحله 3: در بخش Protected files extensions فرمت فایل هایی که میخواهید را وارد میکنید و هر یک از آنها را با فاصله یا Space با بعدی جدا کنید.
و در بخش Addresses of friendly websites  آدرس سایت هایی که میخواهید فایل ها در آنها نمایش داده شود را اضافه میکنید و روی گزینه OK کلیک کنید .


توجه داشته باشید که آدرس سایت را به صورت ساده و بدون http:// وارد کنید . همچنین اگر میخواهید آدرس سایت با www نیز مستثنی شود باید آنرا به صورت مجزا وارد کنید . برای مثال اگر سایت مورد نظر google.com باشد، باید آدرس ها را به صورت google.com و www.google.com اضافه کنید .

 

 

آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت